nohender forum

Forum dla kazdego :)

Ogłoszenie

W razie pytan lub jakich kolwiek watpliwosci prosze pisac do adminow: Kiewicz , sweetmisiaczekldz , nohender ;)

#1 13-09-2007 19:31:08

nohender

Admin

6736199
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 09-09-2007
Posty: 122
Punktów :   
WWW

Need For Speed Pro Street ;)

Need for Speed: Carbon był w porządku, ale teraz, kilka miesięcy po premierze, na pewno nie oceniłbym go tak wysoko. W miarę grania „wyłaziły” z niego coraz to nowe wady i małe usterki, które stopniowo, acz konsekwentnie odstraszały graczy. Do tego znakomite wejście na rynek Test Drive Unlimited spowodowało, że oczekiwania względem jedenastej części Need for Speed dramatycznie wzrosły. Przed Pro Street naprawdę trudne zadanie – wszystko wskazuje na to, że koncepcja gry wprowadzona wraz z pierwszym Undergroundem już się wypaliła i pora na prawdziwą „rewolucję prędkości”.


Opublikowany pod koniec maja w internecie pierwszy trailer był dla wielu prawdziwym szokiem. Nie tylko z powodu tego, co pokazywał. Bodaj nigdy jeszcze Elektronicy nie zaczynali kampanii związanej z najnowszym NFS tak szybko. A to widoczny znak, że poważnie potraktowali ostrzeżenie otrzymane od konkurencji. I wszystko wskazuje na to, że w grze naprawdę nastąpi bardzo dużo istotnych zmian.


Najprawdopodobniej nie będziemy już nielegalnie śmigać nocą po mieście. Tak, tak, Panowie i Panie, Need for Speed wkracza na tory wyścigowe! No, może bez przesady, TOCA to to nie będzie, ale nawiązania do trybu URL z Undergrounda 2 są jak najbardziej na miejscu. A stara electronicartsowa zasada mówi, że pierwsze trailery pokazują z reguły to, co będzie daniem głównym nowej produkcji. Efektowna kraksa czarnej RX-7ki obrazuje wszystko. Uszkodzenia wracają! Pro Street ma więc szansę być pierwszym od czasów genialnego Porsche NFSem, w którym nie będzie można jeździć po ścianach. Oto, co na ten temat ma do powiedzenia John Doyle, szef projektu z ramienia EA Black Box:


Ludzie wyrośli już z koncepcji „Szybkich i Wściekłych”, neonów, błyskotek i tak dalej, i teraz chcą zająć się osiągami, budować bardzo szybkie maszyny i sprawdzać je na torze. [...] Kraksy będą naprawdę widowiskowe, jeśli uderzysz w ścianę, to stal na zderzaku wygnie się dokładnie tak, jak powinna, a jeśli w wyniku uderzenia odpadnie Ci koło, to odbijając się, będzie ono mogło nawet uszkodzić samochód jadący za Tobą!”
Pożegnajmy więc policję, miasto, latarnie dookoła tras i ruch uliczny, a przywitajmy się z torami wyścigowymi, gdzie jeden błąd będzie oznaczał odpoczynek na ścianie z opon i wizytę w warsztacie! Po latach jazdy „pancernymi” autami z obu Undergroundów, Most Wanted i Carbona tak drastyczny zwrot w stronę realizmu zderzeń to bardzo pozytywna niespodzianka. Bardziej doświadczeni gracze wiedzą na pewno, że jednym z większych nonsensów poprzednich części była możliwość jeżdżenia po ścianach, która w pewnych sytuacjach okazywała się najlepszą metodą pokonania jakiegoś zakrętu. W Pro Street próba wykonania takiego wallride'u skończy się co najmniej efektownym dachowaniem.


Całkowicie zmieni się też podejście do tuningu. Wszyscy pamiętamy te urocze paseczki, kreseczki i kwadraciki, które odpowiadały za osiągi auta w poprzednich NFSach. Także i one powędrują do lamusa (lepiej późno, niż wcale...). Według zapowiedzi Doyle'a w Pro Street będziemy budować nasze auto od podstaw (!), łącząc ze sobą poszczególne elementy karoserii, podwozia i mechaniki. Całość ma być jednak mocno nastawiona na wyniki, więc nie spodziewajcie się subwooferów wielkości fotela. Za to na filmiku i screenshotach wyraźnie widać, że RX-7 ma inne felgi na przednich i tylnych kołach – to swoista zapowiedź, jak bardzo daleko będziemy mogli się posunąć w personalizacji naszego auta. Rzecz jasna rozbudowana zostanie opcja Autosculpt, umożliwiająca modyfikowanie wyglądu części według własnego uznania. Oprócz tego będziemy mogli zapisać cały schemat tuningu i udostępnić go na przykład koledze, słabiej radzącemu sobie z dopieszczaniem wozu lub też po prostu opublikować w Internecie. Nie nastawiajcie się jednak w tej kwestii zbyt entuzjastycznie, ci najlepsi i najszybsi z pewnością zachowają swoje sekretne ustawienia tylko dla siebie.


Wróćmy jeszcze na moment do kwestii torów. Jak wiadomo, będą one głównymi arenami wyścigów w Pro Street. Elektronicy zadbali jednak, żeby nie były to zwykłe, wymyślone trasy. Wysłali swoich ludzi do najsłynniejszych miejsc związanych z amatorskimi wyścigami i postarali się o ich odwzorowanie. W jedenastej części Need for Speed będziemy rywalizować na PRAWDZIWYCH trasach, rozlokowanych w różnych miejscach na całym świecie, w tym rzecz jasna w kolebce streetracingu – Japonii.

Gra, która ukaże się na wszystkich możliwych platformach jednocześnie – w tym na nextgenach – musi zaoferować coś ekstra, jeśli chodzi o oprawę graficzną. I po raz kolejny wystarczy zerknąć na trailer, by przekonać się, na co położono nacisk przy okazji Pro Street. To wszędobylski dym, wydobywający się z rur wydechowych, spod palonych opon czy z silnika w wyniku kraksy jest tym elementem, który według autorów gry będzie przyciągał uwagę. W jego odwzorowaniu posunięto się tak daleko, że chmury znad wozu przeciwnika będą mogły nawet przysłonić nam drogę, co w oczywisty sposób utrudni jazdę. Rzecz jasna, nie zabraknie też poprawionych efektów odbicia światła, wszystkie auta wyglądają teraz bardziej jak hiperautentyczne samochody z TDU niż ładnie odwzorowane, ale jednak kreskówkowe pojazdy z Carbona. Na razie nie wiemy nic, niestety, czy do gry powróci widok zza kierownicy, ale kto wie, może i tutaj Elektronicy zrobią nam miłą niespodziankę? Tradycyjnie znajdzie się też coś dla fanów kobiecej urody. W nowej części NFS nie może bowiem zabraknąć dyżurnej panienki. W poprzednich grach tę rolę pełniły m.in. Brooke Burke, Josie Maran (zdaniem wielu fanów najbardziej urodziwa dziewczyna, jaka kiedykolwiek wystąpiła w serii – grała w NFS: MW) czy Emmanuele Vaugier. Teraz strój, a może raczej jego brak, z logiem NFS na biuście przypadnie Krystal Forscutt. Panna ma 21 lat, pochodzi z Australii i wypromowało ją reality show Big Brother. Rzecz jasna ma też za sobą sesje w przeróżnych magazynach dla panów, więc z pewnością wie, jak ładnie wyglądać – lub też jest wdzięcznym materiałem dla photoshopowych retuszy, ale to oceńcie już sami. Obecność dziewczyny wskazuje jednak na to, że najprawdopodobniej zachowany zostanie „fabularny” koncept towarzyszący grze od pierwszego Undergrounda.


Na koniec zostawiłem najlepsze – auta. Sól każdej gry wyścigowej, rzecz jasna, także serii Need for Speed, mimo iż pod względem ilości samochodów poprzednie części nie rozpieszczały graczy. W Pro Street zostanie zachowany podział na egzotyki, tunery i muscle cary, i niemal na pewno można się spodziewać, że gra jeszcze mocniej postawi na „zwykłe”, niemalże drogowe pojazdy kosztem supersportowych bolidów w rodzaju Aston Martina DB9. Swój powrót zapowiedziała już Honda, rzecz jasna, nie zabraknie Mazd, na czele z promującą grę RX-7ką. Pojawi się na pewno ulubiona przez fanów streetracingu, a znielubiona przez graczy Undergrounda 2 Corolla '86 (pieszczotliwie zwana przez graczy multiplayer „tosterem”), pojeździmy także Acurą RSX, Mitsubishi Eclipse, Plymouthem HEMI Cuda i Audi RS4. A wnikliwe oczy fanów już dostrzegają na screenshotach kolejne auta, takie jak Corvette czy 911. A zatem wygląda na to, że z tymi supersportscarami nie będzie jednak tak źle.

Wciąż pozostała jeszcze cała masa niewiadomych – tryby gry, wśród których potwierdzona jest tylko kolejna nowość, synchroniczny drift oraz nieśmiertelny circuit, multiplayer, pełna lista samochodów i wiele, wiele innych rzeczy, które zdecydują, czy Pro Street będzie naprawdę tym, na co czekają wszyscy fani serii. Miejmy nadzieję, że zapowiedzi Doyle'a sprawdzą się, bo gracze naprawdę dorośli i nie chcą już obijać się po ścianach świecącymi samochodami, wchodzącymi w nadświetlną po użyciu nitro.

Offline

 

#2 13-09-2007 19:33:26

nohender

Admin

6736199
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 09-09-2007
Posty: 122
Punktów :   
WWW

Re: Need For Speed Pro Street ;)

Potencjalna lista samochodów w NFS 11 (Lista nie znalazła oficjalnego potwierdzenia u EA):

2006 Aston Martin DB9
2006 Aston Martin DBR9
2006 Audi RS4
2006 Audi S4
2008 Audi TT
2007 Audi S3
1971 Dodge Challenger
1969 Dodge Charger
1968 Chevy Camaro SS
94-98 Toyota Supra
2006 Lotus Elise
2006 Mazda Speed 3
93-96 Mazda RX-7
05-06 Mazda RX-8
2007 Mazda MazdaSpeed MX5
2006 Saturn Sky
2006 Scion Tc
92-96 Ford Escort Cosworth RS
2006 Chevy Corvette C6
2007 Chevy Corvette Z06
2006 Chevyet Cobalt SS
03-up Infiniti G35
2006 Lexus IS350
93-99 Nissan Skyline RB26DETT
2007 Pontiac Solstice GXP
2007 SEAT Leon Cupra
1999 Mitsubishi Eclipse

Offline

 

#3 13-09-2007 19:42:14

nohender

Admin

6736199
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 09-09-2007
Posty: 122
Punktów :   
WWW

Re: Need For Speed Pro Street ;)

Minimalne wymagania sprzętowe NFS Pro Street

# Procesor: Intel Pentium 4 2.0 GHz / AMD 2100+ lub lepszy
# Pamięć RAM: 256MB (512MB jeśli korzystamy z Windows Vista)
# Karta graficzna: 128MB, kompatybilna z DirectX 9.0c (conajmniej GeForce serii FX)
# Karta dzwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
# Miejsce na dysku twardym: conajmniej 4GB
# Napęd optyczny: DVD-ROM
# Połączenie z Internetem: conajmniej 512Kbps (wymagane do gry on-line)
# System operacyjny: Microsoft Windows XP (32-bit) lub Windows Vista

Offline

 

#4 13-09-2007 20:04:34

nohender

Admin

6736199
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 09-09-2007
Posty: 122
Punktów :   
WWW

Re: Need For Speed Pro Street ;)

Dla tych ktorzy juz nie moga sie doczekac nowego dziela firmy Electronic Arts czyli jedenastej czesci slynnego "Need For Speed" podaje date premiery. No wiec premiera nowego "Pro Street" w Ameryce odbedzie sie 31 pazdziernika. Natomiast w Europie przewidziana jest na tydzien pozniej. Sa to juz oficjalne daty wiec nic nie ma prawa sie zmienic ale jak bedzie w realu to sie okarze pzdr4all

Offline

 

#5 14-09-2007 17:14:15

nohender

Admin

6736199
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 09-09-2007
Posty: 122
Punktów :   
WWW

Re: Need For Speed Pro Street ;)

Zaskakujące, że zebrało się naczelnemu na pisanie o prawie, na stronie która faworyzuje gry które pokazują jak to prawo na co najmniej milion sposobów złamać. Co dziwniejsze, dziś zamierzam wychwalać prawo – za to że jest prawe i sprawiedliwe smiley.

Otóż prawo stanowi, by wymienić właścicieli nazw czy grafik w przypadku gdy chcemy je użyć w książce, filmie czy grze. Nie wiem czy nadążacie za moim tokiem myślenia, więc śpieszę z pomocą. Need for Speed Pro Street, by móc używać legalnie nazw i marek pojazdów musi wymienić ich właścicieli i dopisać, że nie przywłaszcza ich jako własnych. Takie notki z pewnością kojarzycie, z przydługiego momentu ładowania gry gdy zmuszeni jesteście do obejżenia czarnego ekranu na którym wszystkie te prawne aspekty są rozwiązywane. I tu dochodzimy do clue programu. Tam wymieniana jest lista producentów pojazdów, często wzbogacona o modele. I my taką listę dostaliśmy w swoje pazerne łapki. Oto co następuje.

W grze na pewno zobaczymy:
Aston Martina DB9
Aston Martina DBR9
Bugatti (nie wymieniono modelu ale na 99% będzie to Veyron, możliwe też że pojawi się EB110)
(...)

Offline

 

#6 14-09-2007 17:16:50

nohender

Admin

6736199
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 09-09-2007
Posty: 122
Punktów :   
WWW

Re: Need For Speed Pro Street ;)

Serwis IGN opublikował film, przedstawiający tryb Grip w oczekiwanym przez nas NFS Pro Street. Podczas filmu widzimy wyścig w tym właśnie trybie, a w tle pan z EA (dokładniej Justin Weibe) opowiada nam, czym będzie się on różnił on innych.

Okazuje się, że Grip niewiele różni się od znanego z poprzednich części circuitu, czyli najzwyczajniejszego wyścigu na kilku okrążeniach. Ponadto, jak sama nazwa wskazuje, kierowcy będą musieli podczas niego wykrzesać ze swoich maszyn jak najlepszą przyczepność. Nie ma żółtych, ani czerwonych flag. Naszym celem jest dojechać do mety jako pierwszy.

Kolejną fajną sprawą, jaka wynika z tej prezentacji, jest zestaw nowych wozów, jakie pojawią się w grze. Są to :

`95 Honda Civic 3D
`92 Ford Escort Cosworth RS
`69 Dodge Charger R/T
`06 Mazda RX-8

Offline

 

#7 14-09-2007 17:18:00

nohender

Admin

6736199
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 09-09-2007
Posty: 122
Punktów :   
WWW

Re: Need For Speed Pro Street ;)

Offline

 

#8 14-09-2007 17:22:20

nohender

Admin

6736199
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 09-09-2007
Posty: 122
Punktów :   
WWW

Re: Need For Speed Pro Street ;)

EA Games podalo juz oficjalna (niepełna) lista samochodów NFS Pro Street:

2001 Acura Integra Type R
2007 Acura RSX

2004 Aston Martin DB9
2005 Aston Martin DBR9

2006 Audi RS4

2003 BMW M3
2008 BMW M3

XXXX Bugatti XXXXXX*

1966 Chevrolet Camaro SS
1970 Chevrolet Chevelle SS
2007 Chevrolet Corvette Z06

1970 Dodge Challenger
2006 Dodge Challenger Concept
2006 Dodge Charger
1969 Dodge Charger R/T
2006 Dodge Viper SRT10


2005 Ford Mustang GT
1992 Ford Escort Cosworth RS
1967 Ford Shelby GT-500

1993 Honda Civic Si Hatchback*
1998 Honda Integra
2000 Honda Integra Type-R
2002 Honda NSX*

2006 Koenigsegg CCX

2003 Lamborghini Gallardo
2008 Lamborghini Gallardo Superleggera
2002 Lamborghini Murciélago

XXXX Lancia XXXXXXX*

2006 Lexus IS350

2006 Lotus Elise

1996 Mazda RX-7
2005 Mazda RX-8
2007 Mazdaspeed3
2007 Mazdaspeed3 Sedan

1999 Mitsubishi Eclipse GSX
2006 Mitsubishi Lancer EVO IX MR
2008 Mitsubish Lancer EVO X

1989 Nissan 240 SX (S13)
2006 Nissan 350 Z
2005 Nissan GT-R PROTO
1999 Nissan Skyline R34
2000 Nissan Silvia S15

2005 Pagani Zonda F

1971 Plymouth Hemi Cuda
1968 Plymouth Road Runner

1965 Pontiac GTO
2005 Pontiac GTO

2006 Porsche 911 (997 Gen) Turbo
XXXX Porsche Carrera XXXXX*

1986 Toyota Corolla Trueno
1993 - 2002 Toyota Supra

2004 Volkswagen Golf GTI


Auta oznaczone gwiazdką mają nie pełne informację dotyczące modelu/roku produkcji bądź innych takich informacji

Offline

 

#9 14-09-2007 17:29:24

nohender

Admin

6736199
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 09-09-2007
Posty: 122
Punktów :   
WWW

Re: Need For Speed Pro Street ;)

Niepełna lista potwierdzonych przez EA miejsca na których przyjdzie się nam zmagać. W każdym z nich dane nam będzie pojeździć po kilkunastu torach:

Shuto Expressway - Japonia
Autobahn - Niemcy
Willow Springs Raceway - USA
Nevada Desert - USA
Infineon Raceway - USA

Offline

 

#10 20-09-2007 20:04:38

Koszek

Użytkownik

Zarejestrowany: 20-09-2007
Posty: 4
Punktów :   

Re: Need For Speed Pro Street ;)

Ale żeś się rozpisał, hehe, jak coś jak tylko NFS PS pojawi sie na rynku to możesz liczyć że w przeciągu kilku dni po premierze go zassam więc jak coś zgłos sie do mnie. To jeden z tytułów oczekiwanych przezemnie, mam nadzieje że go nie spitolą bo Carbon była słabym produktem EA.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hojda-ots.pun.pl www.super-bakugany.pun.pl www.craftujemy.pun.pl www.huntik-zostan-lowca.pun.pl www.way-of-ninja.pun.pl